Mica antologie poetică

FANTEZIE CU MAMA
Mamă, eu te-am visat trecând

Pe-un fir de nor, pe-un câmp de zare,

Firavu-ţi trup amestecând

Cu zbor de paseri călătoare.

Mamă, eu te-am strigat să stai,

Era un drum ciudat, de spume:

Unde plecai, de ce plecai?

Spre care început de lume?

Erai frumoasă şi aveai

Aripi de înger, albe, mamă,

Şi te strigam şi n-auzeai

Sau nu vroiai şi mi-era teamă.

Acele paseri argintii

Mi te duceau din vis, uşoare,

În zborul lor de veşnicii

Tăcute şi nepăsătoare.
>>>>>

Lasă un răspuns

